The Blue Bird

Charle! U made it to the nest

A Letter from Ghana

with 4 comments

Dem born me 6th March, 1957, wey ma popi be Osagyefo Dr. Kwame Nkrumah.

Ma Ancestral family from the Goldcoast. Dem lef chaw tings give me make a tear better den prosperous family but say, tings no go well, som of ma kiddies disappoint me wey dem misuse ma riches den tings.

Ridy things fock up, wey I get chaw kiddies dem no get job wey more no go skuul too.

Dem three; Injustice, Inequality den selfishness dey control ma kiddies wey ridy more saf come make corrupt den spoil.

Today saf, we go see say God Bless me wit Oil, I go join the Oil Queens on earth, but I dey try see say, ma kiddies dem be greedy den selfish no go use some takashi misuse am, den lef dem ones dem no strong wey dem dey  poverty inside. But I sure say, my Good children will try their best to balance things

I dey rise dem call all ma sons and daughters, make dem defend wat dey belong to dem. Make dem make better decision like how dem go use am help all ma kiddies den de family all.

 

Ma kiddies, I sure say, you know make proud of me too moch, sake of I know be successful momi, but eno be ma fault koraaaa.

But, eno bi late, kiddie dey learn from gronapi, wey gronapi too dey learn from kiddie. We for build strong team, no yawa for dey wanna body den wanna mind inside.

We for be strong and wanna minds for dey pan. We for have faith say God Bless we waaa wey ede love wanna matter.

We for get better vision, den we for get HOPE.

Ma kiddies, I know say, we go pass through a lot of sacrifice den pain, but “Never say Never.” Forward Ever, Backwards Never” “Never Give Up, Ever”

I dey look forward to YOU! My Son, My Daughter, YOU!

Ma name be GHANA and thanks for listening to your mother.

………………………………..submitted by your boy. DREAM

Written by The BlueBird

December 12, 2010 at 1:34 pm

Posted in Ghana Today

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Thats very intresting nd very true. Keep it up

    Hassan

    December 14, 2010 at 9:32 pm

  2. Chale! you talk the thing. Deep! Deep! The presentation too be great! Man u talk am

    amase

    December 15, 2010 at 7:50 am

  3. Great!

    amase

    December 15, 2010 at 7:51 am

  4. HAHAAH dis is grate. i like dis piece

    charisfield

    December 18, 2010 at 11:07 pm


Leave a Reply

